Over de stichting

De Stichting Senioren Enexis is er door en voor alle gepensioneerden en vervroegd uitgetreden medewerkers van Enexis.

Over Stichting Senioren Enexis

Vrijwel alle activiteiten voor de deelnemers van SSE worden in de regio’s georganiseerd door regionale organisatiecomités van SSE of de zusterstichtingen waarmee wordt samengewerkt (NEXUS, SSEN, BLINC, OASE, SPEL). De activiteiten variëren van kaartavonden, sportieve ontmoetingen, culturele reizen, dagexcursies, tot en met meerdaagse reizen naar het buitenland. Alleen de 3-jaarlijkse reünie voor Enexis-gepensioneerden wordt door SSE centraal georganiseerd in samenwerking met Raad van Bestuur van Enexis.

Alle deelnemers van SSE ontvangen periodiek het Enexis-personeelsblad ContXt, net zoals de actieve medewerkers van Enexis . De deelnemers worden uitgenodigd voor de  3-jaarlijkse reünie en door middel van het Lief&Leed fonds is er aandacht voor persoonlijke bijzondere gebeurtenissen van de deelnemers. Om daarenboven ook mee te kunnen doen aan de activiteiten die de regio’s organiseren moet je “actief deelnemer” worden.

De stichting SSE is speciaal door Enexis opgericht om dit alles te ondersteunen en het werk van SSE wordt ook financieel mogelijk gemaakt door subsidies vanuit de Raad van Bestuur. SSE vertegenwoordigt de gepensioneerden in de contacten met Enexis en behartigt de gemeenschappelijke belangen. Iedereen die na 1 juli 2008 bij Enexis met pensioen is gegaan, of vervroegd is uitgetreden, kan deelnemen.

De eenmalige bijdrage voor 2024 is vastgesteld op € 18,--

Het bestuur

Het bestuur van de Stichting Senioren Enexis bestaat uit 7 leden, een mix van oud-collega’s uit het noorden en zuiden van ons verzorgingsgebied.

Functie Naam E-mail
Voorzitter Jan de Koning