Henk Veen

26 april 1956 – 15 mei 2023. Wij ontvingen het droevige bericht dat onze oud-collega Henk Veen op 67-jarige leeftijd is overleden.

Henk zijn werk bij Enexis en zijn rechtsvoorgangers

Henk werkte tot zijn uitdiensttreding wegens gezondheidsredenen bij Enexis en zijn rechtsvoorgangers.

Op 1 november 1976 trad Henk in dienst bij NV Maatschappij voor Elektriciteit en Gas Limburg.
Op 1 januari 1992 kreeg hij de functie Medewerker Interne Dienst bij het bedrijfsonderdeel Distributiebedrijf Zuid-Oost.
Op 1 januari 1997 kreeg henk de functie Assistent Medewerker Locatiebeheer bij Communicatie en Faciliteiten.
Op 1 januari 2000 trad hij in dienst bij Essent in de functie van Medewerker Facility, waar hij op 1 november 2002 de functie van Medewerker algemene zaken kreeg.
Op 1 januari 2009 ging Henk over naar Enexis als servicemedewerker bij Operations Zuid waarna hij op 1 januari 2011 tekenaar werd bij de afdeling AE&I in de regio Limburg.

We verliezen in Henk een zeer gewaardeerde oud-collega en wensen familie en naasten veel sterkte toe met dit verlies.

Namens alle oud-collega’s,
Stichting Senioren Enexis